مردم نیوز

وبلاگ خبری

مردم نیوز

وبلاگ خبری

داوودی مهاجر و عقده های جنسی؛+عکس

به گزارش مردم نیوزحکایت رنگ عوض کردن یاران خاتمی، حکایتی تکرای برای افکار عمومی جامعه شده است و مردم هر روز با خبر جدیدی از تغییر و تحول ظاهری و باطنی مشاوران، وزیران، معاونان و خبرنگاران دولت اصلاحات مواجه می شوند!

برخی یاران و همراهان خاتمی در دولت اصلاحات که در آن دوره ۸ ساله، ریاکارانه در پست های دولتی از اسلام و انقلاب دفاع می کردند، امروز هم در "عمل" و هم در "گفتار" نشان می دهند که هیچ اعتقادی به گفته های پیشین خود نداشته اند و اعمال، رفتار، کردار و گفتار آنها تنها از روی تزویر، ریا و عوام فریبی بوده است.
یکی از این اشخاص؛ فریبا داوودی مهاجر، مدیر کل زنان وزرات کشور، مشاور وزیر ارشاد، مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم در دولت اصلاحات است که کوله باری از پست های دولتی را یدک می کشد.
وی که در حوادث پس از انتخابات از کشور گریخت و به اردوگاه فتنه گران در غرب پیوست، نخستین بار در برنامه ماهواره ای پارازیت نقاب از چهره پلید خود برداشت تا دستان عروسک گردان فریبا داوودی مهاجر پس از چند سال نمایان شود.


 

ادامه مطلب ...

قضاوت با خود شما

قیافه دلیل بد یا خوب بودن آدم ها نیست ها ،
ولی این وهابی ها چرا این شکلی هستند؟!!××!!
(لطفا اگه نظر می دید با کمال ادب و منطق)

مردم نیوز

هدیه الهی به "گردان تک نفره"

به گزارش مردم نیوزحماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس در سرزمین اسلامی ایران همچون مدال افتخاری است که همیشه تاریخ، بر سینه ستبرمجاهدان اسلام می‌درخشد. شمیم دل‌انگیز این حماسه‌مقدس مشام آزادگان را می‌نوازد. مجاهدانی که با بهره‌مندی از چشمه‌سار زلال تعالیم مکتب اسلام و رهبری قائد عظیم الشان جهان تشیع حضرت امام خمینی(ره) با خلق حماسه‌هایی پرشور، خویش را در مسند بلند مرتبه‌ترین مردم دنیا قرار داده و پیشاهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت شدند و در زمین نیز آسمانی زیستند.

یکی از این عرشیان فرش نشین شهید بزرگوار عبدالرسول زرین بود که قفس تن را شکست و از خاک به افلاک رسید و مصداق حقیقی یخرج الحی من المیت بود. شجاعت و رشادت‌های این شیر مرد جبهه‌های حق علیه باطل آنچنان زیاد بود که شهید حاج حسین خرازی سرلشکر پر آوازه اسلام وی را"گردان تک نفره زرین" نامیدند. جای جای جبهه‌های جنگ و زمان به زمان این حماسه‌های جاویدان، تمثالی از حضور شهید را در خود دارد. از دارخوین تا آبادان، از پادگان حمیدیه تا طلاییه، از سوسنگرد تا هویزه، از تپه‌های الله اکبر تا بستان و از فکه تا عین خوش و بالاخره در عملیات خیبر، مُهر شهادت بر طومار زندگی این بزرگمرد دلیر نقش بست و تربت او تا ابد دارالشفای آزادگان و احرار خواهد بود.

هدیه الهی به

  ادامه مطلب ...

سناریوی جدید فتنه گران برای جلب آرا

به گزارش مردم نیوز،این جریان که به شدت از اقبال عمومی به جریان اعتدال و بی اعتنایی به جریان اصلاحات آشفته هستند، آخرین تلاشهای خود را بر ایجاد تنش و التهاب متمرکز کرده است.

پایگاه خبری دانا نوشت: گزارشهای دریافتی نشان می دهد با همین هدف و با محوریت محمد خاتمی و حضور هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی امشب ساعت ٢٠ جلسه ای در یکی از مناطق شمالی تهران برگزار خواهد شد که هدف واقعی آن ایجاد درگیری و التهاب و رادیکال کردن فضای شهر تهران است.

درگیری کاذب؛ سناریوی جدید فتنه گران برای جلب آرا

 

ادامه مطلب ...